Sakit

0

Posted by yeopkampo | Posted on Thursday, November 27, 2008

Semalaman aku tak dapat tidor.............aku nak termuntah tapi tak mahu keluar......ditambah dgn pinggang ku yg sakit sejak 2 minggu yg lalu menyebabkan aku rasa terut sakit ku. Tak boleh sedawa , tak mahu kentut dan perut terik dgn angin didalam perutku......aku tak boleh tidor...bila tidor aje macam nak termuntah...... itulah rasa sakit ku....di TV aku lihat CNN ada serangan terhadap Hotel Taz dan Oberoi..........Puak MUhajiidin mengaku melakukannya....jam 2.30 pagi berita mengatakan tebusan dihotel Taj dah terlepas......

Bila sakit selalu terfikir nak mati ke kita......yg kedua kalau aku mati tak rela rasanya bini aku kawin lain..... masa aku sakit .....bini aku yg penyayang mengeluarkan macam2 ubat untuk aku, ubat angin, picit kaki, picit belakang...... ketika manaip ni pun aku masih sakit....

Aku heran ...mengapa kaum seugama dgn ku suka mengebom, suka menculik, pada hal ugama yg ditinggalkan Muhammad cukup cantik.....kaum seugama aku juga suka sangat bergaduh...... bila bercakap dgn org kampong ...meraka akan kata ...itu perancangan Amereka le tu.....

entahlah kebenaranya........

Comments (0)